۱۳۸۸ مرداد ۱۲, دوشنبه

وزیر علوم: 523 نفر از برجسته ترین دانشمندان دنیا برای اقامت در زندان اوین رسما درخواست کرده اند!

وزیر علوم ابراز کرد این درخواست با توجه به بازتاب جهانی سخنان محمد علی ابطحی صورت گرفته است. وی گفت، با آگاهی دانشمندان از تاثیرات قدم زدن در سلولهای اوین و اثر این قدم زدن بر کشف مساله های مجهول و پیچیده، تا کنون ۵۲۳ نفر از برجسته ترین دانشمندان دنیا رسما تقاضاهای خود را مبنی بر سکونت و علی الخصوص قدم زدن در سلولهای اوین ارسال کرده اند. آقای زاهدی بیان کرد که این تقاضاها در قالب فرصتهای مطالعاتی بررسی میشوند. وزیر علوم در پایان متذکر شد با توجه به محدود بودن فضای اوین، به قید قرعه تعداد ۲۰۹ نفر به نیت بند ۲۰۹ اوین مجوز سکونت در اوین را به دست میاورند و سایر این عزیزان در کهریزک اسکان خواهند یافت.

۲ نظر:

  1. من یک نظر دارم وخواهش میکنم که این نظر رو گسترش بدید. در این چند سال کشورهای مثل روسیه ، چین با حمایت از احمدی نژاد، سرمایه های این کشور رو بر باد دادند.روسیه و چین نشان دادند که بودن امثال احمدی نژاد در ایران به نفع آنها می باشد.چون هم پروژههای زیادی نصیبشون میشه و هم سرمایه های مملکت رو بر باد میدند و هم بر سر ایران با غرب معامله میکنند و منافع خودشون رو تامین می کنند.
    همانطور که میدونید شرکتهای روسی و چینی زیادی در ایران مشغول فعالیت هستند)مانند huawei که پروژهای زیادی با مخابرات و ایران سل دارد)و ... .نظر من این است ، که یک پروژه تحریم وناامن کردن فضای ایران برای افراد این کشورها (نظیر هو کردن در خیابان ، پاشیدن رنگ و آب بر روی لباس آنها و ایجاد نا امنی برای افراد چینی و روسی این شرکتها و خانواده آنان، شعار نویسی در درب این شرکتها ، ،برگزاری تظاهرات جلوی شرکتهای روسی و چینی و یا شرکتهای که همکاریهای زیادی با این شرکتها دارند ، عدم فروش اجناس توسط فروشگاههای ایرانی به این افراد و...) که در ایران هستند بوجود بیاوریم. در این صورت پرسنل چینی و روسی شرکتها نمی توانند در ایران زندگی راحتی داشته باشند و بد از مدتی به ایران نمی آیند.با این کار هم دست شرکتهای چینی و روسی از ایران جدا میشه و هم دیگه این کشورها از ایران در صحنه بین الملل حمایت نمیکنند.
    خواهشمند است این نظر رو گسترش دهید.

    پاسخحذف
  2. لطف کنید برای من یک دعوتنامه بالاترین بفرستید.البته من در بالاگردون فعالیت میکنم ولی امتیاز و انرژیم تغییر نمی کنه که بتونم در خواست عضویت بالاترین را بدم.
    خوش باشید

    پاسخحذف