۱۳۸۸ شهریور ۸, یکشنبه

جرمنی پس از یک هفته: لینک من در راستای انقلاب رنگی در بالاترین بود! (جرمنی پر اعتبارترین کاربر بالاترین است که حسابش موقتا بسته شده)

جرمنی که بسیار متحول به نظر می رسید گفت: من دچار تغییر و تحول مهمی شدم، ما قاطی کرده ام، اما قاطی زیبا، یک امر مهم و زیبایی...
جرمنی افزود: در زمانی که حسابم بسته شده بود در خلوت تنهایی پروفایلم که سیر میکردم، بسیاری از مسائل برایم روشن شد و به شناخت رسیدم

جرمنی اضافه کرد: من قاطی کردم و تغییر کردم و این تغییر ناشی از یک شناخت است، ناشی از یک تنبه است، اگر قرار باشد بالاترین لطمه ببیند، من دیگر هویتی ندارم..

اکنون فرصتی است که شجاعتم را به منصه ظهور بگذارم و دیدگاههایم را
مطرح کنم، این دیدگاههایی بود که یک هفته بود که باور درونی من شده بود و دنبال جایی می گشتم که اینها را مطرح کنم.
بسته شدن حساب کاربری بد بود ولی به ما بد نگذشت، ولی در درون حبس گفتمان و رفتار و گفتگوها رفتار بسیار خوبی بود، من با بالاجو دوست بودم،او هم اهل شعور و فهم بود.
ما قبل از آمدن بالاترین مقاومت می کردیم، ما زمانی که در سایت صبحانه حسابمان بسته میشد، روز به روز که از بسته شدن حسابم می گذشت بر قوت روح من افزوده می شد و حس می کردم به پای بیل گیتس می رسم و دارم به مراتبی از اوج عرفان می رسم، ولی بالاترین چنین چیزی نبود، سوء تفاهمی ایجاد شده بود و باید رفع بشود.

همه بچه هایی که حسابشان بسته شده و شجاعت ابراز وجود ندارند وقتی بین خودشان و خدایشان یا بین بالاجوهایش خلوت کنند، به همین حرفهای ما می رسند.

جرمنی ادامه در واکنش به اظهارات یکی از کاربران سابق بالاترین که گفته بود " این جرمنی، همان آدم قبلی نیست."" گفت: آقای فلانی اگر در اینجا بودید، شما هم مشابه من فکر می کردید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر