۱۳۸۸ مرداد ۱۰, شنبه

امروز بالاخره تونستم یک آخوند رو دوست داشته باشم! (تقدیم به محمد علی ابطحی)

در این چند سالی که محمد علی ابطحی در صحنه فضای حقیقی و فضای مجازی حضور داشت، به کرات با توصیه های دوستان مواجه میشدم. این توصیه ها حاکی از این بود که ابطحی را با چوب بقیه نزن! اما چه کنم که مثل خیلی از دوستان دلم رضایت نمیداد. همیشه یک بهانه و توجیه برای عدم اعتماد به ابطحی داشتم. اما امروزکه عکس ابطحی در دادگاه رو دیدم، دیگه توجیه هاتم ته کشید. در همین حال که داشتم به این فکر میکردم که بالاخره به یک آخوند علاقه مند شدم، نظرم به این مسئله جلب شد که ابطحی دیگه لباس آخوندی به تن نداره!

۱۰ نظر:

  1. من هم چنین تجربه هایی را داشتم

    پاسخحذف
  2. سهیل جان جالب بود. این تنظیمات نظرات رو تغییر بده تا برای همه امکان نظر گذوشتن باشه نه فقط برای کسانی که در بلاگر عظویت دارند

    پاسخحذف
  3. درستش کردم. مرسی

    راستی چطور میتونم جواب کامنت بدم؟

    پاسخحذف
  4. “اینان آخرین گروهى بودند كه با حکومت خامنه ای با زبان قانون سخن گفتند، بعد از این گروه یا گروه هایى خواهند آمد كه با زبان قانون سخن نخواهند گفت.”

    پاسخحذف
  5. MA HAME BE TO EFTEKHAR MIKONIM,HATTA BE DOROGH-GOO BODANAT,
    MA INCHENIN BE RAYE KHOD MOTAGHEDIM....

    پاسخحذف
  6. اینجا سخت گرم است.

    و سخت تنگ

    و دم کردگی ها هی بالا می زند

    اینجا برای بودنت کم بود

    و ما نیز برای همسنگر بودن با تو

    پاسخحذف
  7. حاضر بودن اطحی در فضای وب به چه دردی می خوره. اگه ابطحی مرد بود باید مثل اکبر گنجی دربرابر فشارها و تهدیدها دوام میاور سیاست که بچه بازی نیست که هر اخوند سوسولی بیاد و مردوم رو به بازی بگیره و با چند تا تهدید جا بزنه. ابطحی به عنوان یه شخصیت بالادستی باید وقتی تو وب نوشته هاش هارت و پورت می کرد مثل مرد پای حرفاشم وا میستاد پس چرا حجاریان و رمضان زاده چیزی نگفتن. در هر صورت ابطحیاز اولش هم با موسوی مشکل داشت و طرفدار موسوی نبود . چرت و پرتهای اون هم نباید تاثیری تو جنبش سبز داشته باشه. بعضی دوستان حرفهای خنده داری زدن و گفتن ابطحی تحت فشار این حرفارو گفته. بازم میگم کارهای سیاسی که بچه بازی نیست باید مثل مردپای همه چیز وایساد تا مردم سرد نشن. جنبش سبز این همه شهید نداد که ابطحی خائن بیاد و ملت رو بفروشه
    زنده باد اکبر گنجی، زنده باد حجاریان ، زندهبا گاندی.......
    درود بر موسوی

    پاسخحذف
  8. In aghaye nashenas maloome ke nofoozie, tafreghe mikhad bendaze, shenasaii shod

    پاسخحذف
  9. برای آقای ناشناس
    حرف زدن در مورد آدمها خیلی آسونه. آسونتر از اون چیزی که می شه فکر کرد. این خاصیت ایرانیاس اصلا. قضاوت در مورد آدمها. تا وقتی یکی اون کاری رو که من می خوام می کنه خوبه اما به محض اینکه با من یکی نبود، این آدم بده و الان که بهش انگ خیانت هم زده می شه و متاسفانه این اظهار نظرهای دور از انصاف و تا حدی بی ادبانه همون خواسته حکومت که یا آدمها از قصد این و می گن یا حرف دلشونه که خواهش می کنم اگه اینجوریه احساساتو بزارین کنار. تا زمانی که ایرانی احساسی فکر می کنه و به خودش اجازه اینجور توهین ها به کسی که سابقه تلاشش واسه آزادی از ما بیشتر انگ خائنی می زنه وضعیت ما بهتر از این نیست. من تصور می کنم حرف شما خیانت بیشتری توشه و کار شما خیانت. توهین به شرف آدمها و تضعیف روحیه بچه های جنبش سبز. مطمینم اگه یه روز آقای حجاریان و رمضان زاده اعتراف دورغین کنن شما نظرتون عوض می شه. ما ایرانیها عادت داریم قهرمان بسازیم و اگه از مسیر ما کج رفتن پرتشون کنیم پایین. مسیری که ما توش فقط از احساسات کمک می گیریم. ضمنا شما هدف جنبش سبز رو اشتباه برداشت کردی دوست عزیز. هدف جنبش آقای موسوی نیست که ایشون همراه مردم در راه رسیدن به هدف جنبش دارن حرکت می کنن. هدف جنبش آزادی.. آزادی.. این مفهوم بالاتر از افراد و اشخاص و تا زمانی که ما اینو نفهمیدیم حق داریم به ابطحی بگیم آخوند سوسوله خائن. پس کاری نکنیم که هموم چیزی باشه که مخالفامون می خوان. چهره ابطحی و کینه ای که حکومت ازش داره به همه آدمهای آگاه نشون می ده که چند مرده حلاجه. ضمنا من و شما توی اون شکنجه گاه که فضای رعب و وحشتش هزار برابر بیرونه نبودیم و بدون که شکنجه فقط جسمی نیس که می شه شاید یه جوری اونو تحمل کرد ولی وقتی روح آدمو جراحی کنن دیگه آدم تن به هر کاری می ده و اینجا دیگه وظیفه ماست که باید بیام وسط و پشتشون رو خالی نکنیم که دیگه روحشون بیشتر از این نابود و خسته نشه. ممنونم.

    پاسخحذف