۱۳۸۸ شهریور ۹, دوشنبه

آقای شریعتمداری بده قبل چاپ نظراتی که واقعا خواننده های کیهان دادن رو بخونن، همه فهمیدن خواننده های کیهان چقدر احمق و کودن هستن!

آقای شریعتمداری بده قبل چاپ نظراتی که واقعا خواننده های کیهان دادن رو بخونن، همه فهمیدن خواننده های کیهان چقدر احمق و کودن هستن!

تا به امروز نظرات احمقانه زیادی را از طرف خوانندگان کیهان خوانده ایم. یکی از این نظرات که جدیدا در کیهان منتشر شده به این صورت است:"اخيراً مجلس شوراي اسلامي قانوني را درباره معافيت فرزند سوم تصويب كرده است. آيا چنين قانوني، بر افزايش جمعيت دامن نمي زند؟ همچنين پسر خانواده هاي تك فرزند يا خانواده هايي كه فقط يك پسر دارند چه گناهي كرده اند؟" این نظر تنها از یک ذهن افلیج برمیاید. لطفا یک بار دیگر نظر را بخوانید. معنی این نظر اینست که ممکن است بعضی خوانواده ها که یک یا دو پسر دارند، برای معاف شدن پسر سوم نداشته اشان به فکر بچه دارشدن بیافتند! راستی این فقط یک بعد حماقت این نظر است. بعد دیگر جهالت این نظر دهنده آنست که قانون قبلی برای پسر چهارم بوده و قانون جدید مربوط به پسر سوم میشود، حال حتی با استدلال روان پریشانه این خواننده مفلوک کیهان، این قانون هیچ مشوقی برای بچه دار شدن به حساب نمیاید، بلکه تعداد پسرهای مورد نیاز ایشان را از 4 به 3 میرساند. بها دادن ذهنهای منجمد و بدبخت، بلایی است که روزنامه کیهان و تلویزیون جمهوری اسلامی با احمق نگه داشتن مخاطبانشان بر سرمان نازل کرده اند. به راستی که این انقلاب، انقلاب مستضعفین است، البته نه مستضعف مالی، بلکه مستضعف فکری.

http://www.kayhannews.ir/880607/2.htm#other201

۳ نظر:

  1. 3 تا شب نامه توي اين آدرس آماده شده.http://1000toman.wordpress.com/2009/08/26/taksire-sabzلطف کنيد تو ايميل هاتون و همينطور روي کاغذ پخششون کنيد.پخش شب نامه بزرگترين حسنش اينه که حال و هواي تغيير ايجاد ميکنه و کلا بوي انقلاب را با خودش همراه داره. شب نامه ها ذهن ها را براي پذيرش تغييرات بزرگ آماده ميکنند. قدرت اين شب نامه ها را دست کم نگيريد.خدا خير بده هر کسي که يک قدمي براي آزادي بر ميداره. زنده باشيد.

    پاسخحذف
  2. این مردک علاقه‌ای به اینکه بگه با سوادیم یا خواننده هامون آدم حسابی‌ هستن نداره.همینجوری دیمی حال می‌کنه.مگه یادتون رفته میگفت ‌ای کاش بازجو بودم؟
    به حرف زدنه خود اخمقی نجات توجه کن!! یکی‌ نیست اینو جمعش کنه واقعا؟؟

    پاسخحذف